Forums
На главнуюПоискПерсональные сообщения
Спрятать/Показать блок Спрятать/Показать блок
/  Список форумов
   /  Игры
/  Новости
Page 2 of 5«1[2]345»
Новости

Re: Новости  
T2000

Игры и Hi-Tech

Откуда: Россия, Оренбург
   

Jets’n'Guns скоро-скоро выходит на Steam (а по итогам продаж, дорогие девелоперы, задумайтесь о продолжении, ну пожалуйста!)
http://www.rakeingrass.com/2014/01/jetsnguns-on-steam-update/

--

» 15.1.14 01:22

Re: Новости  
T2000

Игры и Hi-Tech

Откуда: Россия, Оренбург
   

Bethesda несколько часов назад показала следующий синематик-ролик к The Elder Scrolls Online, «Прибытие».

The Elder Scrolls Online - The Arrival Cinematic Trailer
http://www.youtube.com/watch?v=DVMNQozxqos

Вторую часть целлулоидного экстаза обмакивают в массы непосредственно перед объявлением деталей коллекционного издания игры, Imperial Edition, раскатывая тем самым оппозицию и сомневающиеся умы в китайскую рисовую лапшу: http://bethsoft.com/ru/news/bethesda-softworks-announces--the-elder-scrolls-online-imperial-edition--and-official-online-store

--

» 29.1.14 23:39

Re: Новости  
T2000

Игры и Hi-Tech

Откуда: Россия, Оренбург
   

Jets'n'Guns Gold в Steam: http://store.steampowered.com/app/262260 !! Понятное видео ("Part Cat, Part Machine" с саундтреком Machinae Supremacy из игры): http://coub.com/view/516k

--

» 6.2.14 02:03

Re: Новости  
T2000

Игры и Hi-Tech

Откуда: Россия, Оренбург
   

Студия Irrational Games (System Shock 2, серии Freedom Force и BioShock) сокращается, и Кен Левин с оставшейся небольшой командой организует новую.

Irrational Games до своего закрытия/переоформления еще выпустит последнее дополнение к BioShock Infinite. Сам Кен Левин возглавит новую, небольшую студию с помощью издателя Take-Two, чье подразделение 2K Games выпускало игры Irrational Games. Их следующие проекты будут нацелены на core-игроков, эти игры будут движимы сюжетом и будут предлагать возможность многократного перепрохождения, и для лучшей реализации обратной связи с игроками распространяться только в цифровом виде. Это будет нечто новое: права на вселенную BioShock остаются у 2K.

http://irrationalgames.com/new-featured/a-message-from-ken-levine-2/

A Message From Ken Levine
When Jon Chey, Rob Fermier and I founded Irrational Games seventeen years ago, our mission was to make visually unique worlds and populate them with singular characters.

We built Rapture and Columbia, the Von Braun and The Rickenbacker, the Freedom Fortress and some of the nastiest basements a SWAT team ever set foot into. We created Booker and Elizabeth, the Big Daddy and the Little Sister, MidWives and ManBot. In that time, Irrational has grown larger and more successful than we could have conceived when we began our three-person studio in a living room in Cambridge, MA. It’s been the defining project of my professional life.

Now Irrational Games is about to roll out the last DLC for BioShock Infinite and people are understandably asking: What’s next?

Seventeen years is a long time to do any job, even the best one. And working with the incredible team at Irrational Games is indeed the best job I’ve ever had. While I’m deeply proud of what we’ve accomplished together, my passion has turned to making a different kind of game than we’ve done before. To meet the challenge ahead, I need to refocus my energy on a smaller team with a flatter structure and a more direct relationship with gamers. In many ways, it will be a return to how we started: a small team making games for the core gaming audience.

I am winding down Irrational Games as you know it. I’ll be starting a smaller, more entrepreneurial endeavor at Take-Two. That is going to mean parting ways with all but about fifteen members of the Irrational team. There’s no great way to lay people off, and our first concern is to make sure that the people who are leaving have as much support as we can give them during this transition.

Besides financial support, the staff will have access to the studio for a period of time to say their goodbyes and put together their portfolios. Other Take-Two studios will be on hand to discuss opportunities within the company, and we’ll be hosting a recruiting day where we’ll be giving 3rd party studios and publishers a chance to hold interviews with departing Irrational staff.*

What’s next?

In time we will announce a new endeavor with a new goal: To make narrative-driven games for the core gamer that are highly replayable. To foster the most direct relationship with our fans possible, we will focus exclusively on content delivered digitally.

When I first contemplated what I wanted to do, it became very clear to me that we were going to need a long period of design. Initially, I thought the only way to build this venture was with a classical startup model, a risk I was prepared to take. But when I talked to Take-Two about the idea, they convinced me that there was no better place to pursue this new chapter than within their walls. After all, they’re the ones who believed in and supported BioShock in the first place.

Thanks to Irrational and 2K’s passion in developing the games, and the fans who believe in it, BioShock has generated retail revenues of over a half billion dollars and secured an iconic place in gaming. I’m handing the reins of our creation, the BioShock universe, to 2K so our new venture can focus entirely on replayable narrative. If we’re lucky, we’ll build something half as memorable as BioShock.

We do our best to update an FAQ in this space as questions come in.

-Ken Levine

--

» 18.2.14 23:04

Re: Новости  
T2000

Игры и Hi-Tech

Откуда: Россия, Оренбург
   

Предзаказавшие Wolfenstein: The New Order получат доступ в БЕТУ НОВОГО DOOM. (правда я сам не знаю, чему тут пока радоваться)
http://bethsoft.com/en-us/news/get-psyched-wolfenstein-release-date-first-details-on-doom-beta
http://www.wolfenstein.com/en/doom

--

» 19.2.14 19:22

Re: Новости  
T2000

Игры и Hi-Tech

Откуда: Россия, Оренбург
   

Facebook купила Oculus Rift http://gmbox.ru/news/facebook-kupila-oculus-rift


Mark Zuckerberg
March 26, 2014 at 3:30 am. Palo Alto, CA, United States
https://www.facebook.com/zuck/posts/10101319050523971
I'm excited to announce that we've agreed to acquire Oculus VR, the leader in virtual reality technology.

Our mission is to make the world more open and connected. For the past few years, this has mostly meant building mobile apps that help you share with the people you care about. We have a lot more to do on mobile, but at this point we feel we're in a position where we can start focusing on what platforms will come next to enable even more useful, entertaining and personal experiences.

This is where Oculus comes in. They build virtual reality technology, like the Oculus Rift headset. When you put it on, you enter a completely immersive computer-generated environment, like a game or a movie scene or a place far away. The incredible thing about the technology is that you feel like you're actually present in another place with other people. People who try it say it's different from anything they've ever experienced in their lives.

Oculus's mission is to enable you to experience the impossible. Their technology opens up the possibility of completely new kinds of experiences.

Immersive gaming will be the first, and Oculus already has big plans here that won't be changing and we hope to accelerate. The Rift is highly anticipated by the gaming community, and there's a lot of interest from developers in building for this platform. We're going to focus on helping Oculus build out their product and develop partnerships to support more games. Oculus will continue operating independently within Facebook to achieve this.

But this is just the start. After games, we're going to make Oculus a platform for many other experiences. Imagine enjoying a court side seat at a game, studying in a classroom of students and teachers all over the world or consulting with a doctor face-to-face -- just by putting on goggles in your home.

This is really a new communication platform. By feeling truly present, you can share unbounded spaces and experiences with the people in your life. Imagine sharing not just moments with your friends online, but entire experiences and adventures.

These are just some of the potential uses. By working with developers and partners across the industry, together we can build many more. One day, we believe this kind of immersive, augmented reality will become a part of daily life for billions of people.

Virtual reality was once the dream of science fiction. But the internet was also once a dream, and so were computers and smartphones. The future is coming and we have a chance to build it together. I can't wait to start working with the whole team at Oculus to bring this future to the world, and to unlock new worlds for all of us.

--

» 26.3.14 13:49

Re: Новости  
T2000

Игры и Hi-Tech

Откуда: Россия, Оренбург
   

Первый тизер нового DOOM
https://www.youtube.com/watch?v=cYjR5UzhcZA

Подробности воспоследуют на собственной выставке QuakeCon 2014.

--

» 10.6.14 22:11

Re: Новости  
T2000

Игры и Hi-Tech

Откуда: Россия, Оренбург
   

Через полтора часа (в 21:00 по Москве) начало летней распродажи Steam. http://store.steampowered.com/

--

» 19.6.14 19:13

Re: Новости  
breadfan

Хороший человек

Откуда:
   

Римейк Grim Fandango будет и на ПК. https://twitter.com/DoubleFine/status/486918031533035520

» 10.7.14 10:15

Re: Новости  
ZOOL87

RPG

Откуда: Shady Sands
   

http://www.beamdog.com/products/icewind-dale-enhanced-edition

Теперь и Icewind Dale получает HD-ремейк. очевидно, что бимдоги все-таки успешно зарабатывают на этих infinity-engine-ремейках, если взялись уже за третий. что странно, так это почему до сих пор не Planescape Torment, за счет культового статуса которого явно можно денег поднять куда больше. или его оставляют "на сладкое", что несколько рискованно, так как первый Icewind Dale вполне может и не взлететь, являясь объективно(так ведь?) слабейшей infinity-игрой, либо там, что маловероятно, внезапно опять какая-нибудь хитрая заморочка с авторскими правами, что было бы, конечно, очень грустно.

[ Редактировано ZOOL87 в 1.9.14 12:16 ]

--
....точечки....

» 1.9.14 13:16

Re: Новости  
breadfan

Хороший человек

Откуда:
   

ну это как посмотреть, "слабейшей".

» 4.9.14 19:09

Re: Новости  
tonywhite

Хороший человек

Откуда:
   

Из всей серии IWD / BG / PST объективно первая часть Icewind Dale -- слабейшая игра на Infinity, т.к. у нее проблемы со сторилайном и персонажами и всем на свете. Плюс после любой другой она банально скучная. Зулин87 всё правильно сказал, чай ему.

» 4.9.14 20:55

Re: Новости  
breadfan

Хороший человек

Откуда:
   

Вернется ли Джон http://www.develop-online.net/interview/john-romero-reloaded-reinventing-the-shooter/0197277

» 15.9.14 18:27

Re: Новости  
breadfan

Хороший человек

Откуда:
   

Кому интересно 21.09 в 1 pm по PST часовому поясу будет вести твитч-трансляцию Марк ЛеБланк, комментируя свою игру в System Shock 1.
Ссылка: http://twitch.tv/algorithmancy
OP в коммьюнити: https://www.systemshock.org/index.php?topic=6963.0

Приурочено сие событие к 20-летию первого SS, а это 22 сентября 1994. Трансляция начнется, если я правильно перевел время, в 1 или 2 am по мск в ночь на 22-ое.
Я вообще фанат SS1, но не фанат SS2. И иногда совершаю попытки пройти ее. Значит ли это что-то для серии, которую сейчас очень сложно воскресить из-за юридических сложностей? Наверно нет, но этот чувак участвовал в разработке System Shock, Ultima Underworld и Thief, думаю у него есть, что рассказать.

upd. Запись трансляции на youtube, судя по всему с более приемлимым звуком https://www.youtube.com/watch?v=lq83Yhllyog

[ Редактировано breadfan в 23.9.14 17:47 ]

» 21.9.14 08:39

Re: Новости  
ZOOL87

RPG

Откуда: Shady Sands
   

2 breadfan

а ты, кстати, где берешь актуальный SS1, чтобы без бубна на современных виндах работало? он у меня тоже в списке, само собой, и расстраивает, что на ГОГ его доставлять не торопятся.

--
....точечки....

» 23.9.14 11:55

Re: Новости  
breadfan

Хороший человек

Откуда:
   

Да, я забирал здесь.
Portable сборка, заключающая в себе полную CD версию с музыкой и заставками. Есть собственный досбокс и меню для настроек графики и управления. Так я например устроил себе вполне современный WASD контроль с mouselook.

» 23.9.14 18:46

Re: Новости  
T2000

Игры и Hi-Tech

Откуда: Россия, Оренбург
   

Next-gen-MMO от Blizzard — Titan — проект огромнейших амбиций и масштабов, отменен.

http://www.polygon.com/2014/9/23/6833953/blizzard-cancels-titan-next-gen-mmo-pc

--

» 23.9.14 22:04

Re: Новости  
breadfan

Хороший человек

Откуда:
   

Рафаэль Колантонио (Arkane Studios) проходит Arx Fatalis.

http://www.twitch.tv/bethesda/b/581652513

Надо посмотреть.

» 28.10.14 12:49

Re: Новости  
T2000

Игры и Hi-Tech

Откуда: Россия, Оренбург
   

Впервые за 17 лет Blizzard запускает игру в новой вселенной:

Overwatch, командный шутер

http://eu.battle.net/overwatch/ru/



--

» 7.11.14 23:18

Re: Новости  
breadfan

Хороший человек

Откуда:
   

быстро пробежавшись по посту прочел как blizzard запускает первый командный шутер во вселенной лол.

ну что здесь скажешь, ладно, чо.

ну и прямая ссылка на трейлер https://www.youtube.com/watch?v=dushZybUYnM

» 8.11.14 09:54
Page 2 of 5«1[2]345»



Логин  
Ник

Пароль


Потеряли пароль?

Нет своего аккаунта?
Зарегистрируйтесь!

 

Back To The Top
ReDesign - thunder
Powered by RunCms 1.2 © 2002-2017 RunCms.
- Генерация страницы: 0.13 секунд | 52 Запросов | 48 Файлов: 404.59 КБ | HTML: 110.12 КБ -